Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.17.2008

Tea Ceremony/Flower Exhibitions/Interesting People

今日 わたし は 60分 を はしりました。ちょおと よかった です。でも 私 の 足 まだ ちょっと いたい です。ちくしょお !!!
Today I ran for 60 minutes. It was OK(ish). But my leg is still a little sore. Damn! 

そして 私 は しんおくぼ。ちゃのゆ を 見ました。とてもおもしろいかった です。 まtちゃ を 飲みました。 わがし を 食べました。私 は ふじはら さん に あいました。とても いい 人 です。

また 私 は るみさん と ちあき さん と まさこ さん に 会いました。たのしかった です。とても いい 人 です。

それ から とりいさん に あいました。 とても おもしろい 人 です。マンガ 芸術家。まんが は すき です。

After that I went to Shinokubo. I went to a tea ceremony.Very interesting. I drank green powdered tea and ate a sweet. I met Fujihara-san who is a very nice person.

In addition I also met Rumi-san,Chiaki-san and Masako. They are all nice people.

Also I met Torii san who is an interesting person. She is a Manga Artist.I like Manga.

No comments: