Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.02.2008

May2nd: Very busy yesterday!

昨日 私 は ご きろ を はしりました 。 TIME TRIAL です よ。 足 は まあ まあ です。
ちょっと いたい  です。わたし は たいへん やっくり な ひと です 。
もんく ばかり いって います ね ! 
Yesterday I ran 5 Km. It was a time trial.My leg is only so-so. I have some pain. I am a very slow person.I am always complaining aren`t I?

昨日 私 は とても いそがしい です。まず テニス を しました。(6-3). じょっぎんぐ を しました。
そして えいが を みました。 
10,000BC  です。 ちょっと よかった です。そして きっさてん に 行きました。DeLux HONEY MILK LATTE。 すごい!おいしかった です。すごく よかった。
と。。。と。。。。私 は Half COOKIE をたびました!!

Yesterday I was very busy.First I played Tennis. (6-3).Then I went jogging.Then I went to the movies. I saw 10,000 BC.It was sort of good. Then I went to a coffee shop and drank a delux Honey Milk Latte. Very good!!
And...and...I ate half a cookie.

No comments: