Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.22.2008

Birthday Lunch for Sister at BB

今朝MELBOURNE は とても寒いです。4ど!!

今日 私 は BUDDHAS BELLY に 行きました。芋と の たんじょび です。私 たち は とても おおきい ひる ごはん を 食べました。たのしかった です。

そして 41分 を 走りました。まあまあです。私 の あし まだ いたい です!!

This morning Melbourne was very cold 。4 degrees.

Today I went to Buddhas Belly. It was my younger sister's birthday. We ate a very big lunch 。A good time was had by all.

After that I ran for 41 minutes. Only so so. . My leg is still sore!

No comments: