Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.28.2008

Long Lunch

今日 私 は BUDDHASBELLY に 行きました 。私 の ともだち MARY-さん に あいました。
とても おきい ひる ご飯 を たべました。すごいい おいsきかった です。 たのしかった。

そしてGYM に 行きました。 45分 ELIPTICAL TRAINER。おもしろいくない。

Today I went to Buddhas Belly. I met my friend Mary. We had avery big lunch. It was delicious. I had a good time.

Then I went to the Gym and did 45 minutes on the eliptical trainer. Boring!

No comments: