Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.12.2008

Great Lunch and a race at Mt. Fuji

土曜日 私 は FUJISAWA に 行きました。のりさん の おかあさん に 会いました。とても いい 人 です。 83 さい です! とても おきい ひる ご飯 を たびました。すごいい おいしかった です。
Saturday I went to Fuji Sawa. I met Nori-san`s mother. She is a very nice person. 83 years old. I had a very big lunch. It was very tasty.

そして 私 は GOTENBA に 行きました。たくさん 雨 が ふって いました。KOGEN  ほてる。
NAMBANERS に 会いました。とても おきい ばん 儀ハン を 旅ました。みん は びる を  飲みました。私 は に見ません。     
 After that I went to Gotenba. I stayed at the Kogen Hotel. I met the Nambaners and we had a very big dinner. They all drank lots of beer but I did not.

日曜日 FUJI SUSONO こげん らsく に 行きました。ご きろ。たいへん!! 私 は とても おそい かった です!!!私 の 足  が たいへん いたい です。ばか です!!!
Sunday I went to Fuji susono for a 5 Km race. Terrible. I am very slow. My leg is very sore. Not good!!!

それこら 温泉 (ONSEN) に 行きました。よかった。おして おきい ひる ごはん を 旅ました。
たのしかった です。すごい意!!ありがと ゆか さん。
After that I went to the hot springs bath. It was enjoyable. After that I had a big lunch. I really good time. Great time. Thank you Yuka san!

それ から 品川 に かいました。大変とい です! いずみ さん に 会いました。とてもおきい ばん ごはん を 旅ました。にわとり です。おいしかった です 。
Then I returned to Shinagawa. It was a long way! I met Izumi-san and ate a large chicken dinner. Very tasty.

私 の 足 たいへん いた です。ばか ばか ばか。いま わたしは おそ すぎる です よ!!!
My leg is very sore. Not good. Not good. Not good. I am too slow!!!!!!!!!
まさか!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: