Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.09.2008

Loss at Tennis!!

今朝 私 は てんいす を しました。 (2-6  4-3) 敗北 !! 大変!!!
This morning I played Tennis. I lost! Terrible!

そして 私 は AEON でぱと に 行きました。あたらしい ばぐ を かいました。
Then I went to Aeon Department store and purchased a new bag.

今日 私 は ご ふん を はしりました。 私 の 足 とても いたい です。たいへん !!
Today I jogged for 5 minutes. My leg is very sore! Terrible!!

No comments: