Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.18.2008

A Long Trip to Ashigara

今日 私 は あしがら に 行きました。たいへん 遠い です!!
私 の ともだち りえさん に 会いました。たのしかった です。
また は 私 わ JUERGEN さん と むつみーさん に あいました。とても いい ひと です。かのじょ は COLOMBIA に 行きます。!!!!
TodayI went to Ashigara. A very long way! I met with my friend Rie-san. This is always enjoyable. I also met Juergen and Mutsumi-san. They are both nice people. She is going to Colombia!!

明日 私 は AUSTRALIA に かえります。
Tomorrow I return to Australia.

No comments: