Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.07.2008

A Long Day

今日 私 は 東京 の はんあ まけっと に 行きました 。 たくさん  かわいい はんあ です よ。とても おもしろいかった です。 
Today I went to the Tokyo flower market 。Many beautiful flowers of course. Very interesting.


昨日 私 は あさ はやく おきて。 INAGI に 行きました。とおい です! EKIDEN を しました。 わたし の ちむ が さん い。わたし は と ちか さん と たまみ さん と GARETH さん。 私 たち は かった いい かばん。すばらしい !
Yesterday I got up early and went to Inagi. It was very far away. I ran an Ekiden race. My team was myself,chika san,tatmami san and Gareth san. We came third and won a nice bag. Great!

そして わたしは ちむ (NAMBAN RENGO) MINAMI  OSAMA に 行きました。
ひる ぎおはん を 旅ました。 ITALIAN. おいしいかった です。
Then my team (Namban Rengo) went and had lunch at an Italian Restaurant. Very tasty.

それ から FACTORY OUTLET に 行きました。あたらしい くつ を 買いました。NIKE です!とても いい です。すごいい !
After that  we went to a factory outlet and I purchased some really good nike shoes. Great!

そして 私 の ともだち りえ さん と ひろ さん は AUSSIE の びる を 飲みました。 楽しかったです。
Then my friends Rie-san and Hiro-san drank some Aussie beer. A good time was had by all.

No comments: