Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.14.2008

Slightly Longer Run & Lots of Sumo.

今日 私 は 66分 かん を はしりました。ちょっと いい です。
Today I ran for 66 minutes. Not bad.

そして 私 は たくさん すも を 見ました。たのしみかった です。
And then I watched lots of Sumo. Very Enjoyable.

それから 私 は 映画 に 行きました。六本木 です。THE MIST を見ました。よかった。
After that I went to the Movies at Roppongi. I saw The Mist. It was a good movie.

明日 私 は Nikko に 行きます。たのしみい。
Tomorrow I am going to Nikko. I am looking forward to that.

1 comment:

Unknown said...

素敵な靴ですね☆ 私も赤いスニーカー買っちゃおうかな?