Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.30.2008

Movies (インディ・ジョーンズ )and Gym (again)

今日 私 は 映画 に 行きました。私 は INDIANA JONES を 見ました。とても よかった です。たのしかった です。

今日 私 わ gym に 行きました。私 は 2きろ を じょぎんぐ を しました。まあ まあ です。

Today I went to the Movies. I saw Indiana Jones. Very good. I enjoyed it.

Today I went to the Gym. I jogged 2 Km. So so.

1 comment:

メル said...

ジョンさん、こんにちは。
インディ・ジョーンズの映画、
わたしもみたいです!
日本では、6月7日にはじまります。
たのしみ!!
(日本語では、「インディ・ジョーンズ」といいます)

Hello, Jon-san.
I really want to watch
the movie "Indiana Jones"!!
It will start 7th June in Japan.
I look forward to it!!