Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.02.2008

Strike Master

今日 私 は BOWLING を しました。よかった です。たんおしみかった です。157&147.私 は STRIKE MASTER です ね!
そして 私 は jぎんぐ を しました。 ちょっと 雨 が ふって います。ご きろ です だけ。明日 TELL RACE を します。たのしみい。

Today I went bowling and scored 157 & 147. Very good. Enjoyable. I am called The Strike Master.
After that I went jogging. In the Rain. Only 5 km。I am racong the Tell Race tomorrow. I am looking forward to that.

No comments: