Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.04.2008

Saturday May 3rd Racing and drinking Tea!

昨日 たくさん 雨 が  ふって いますした。 私 は ご きろ をはしりました。 TELL RACE。 天皇 の 御所 で。まああ まああ! じつわ いま まだ とても やっくり ひと です よ!
Yesterday it was very wet。I ran 5Km race at the Emperor`s Palace. Only so-so. To tell the trutht at the moment I am still very slow.
そして 私 は お茶 かい に 行きました。RED BIRD INN 。 目白 です。とても おもしろいかった です。また ひる ごはん を 食べました。おいしいかった です。たのしい!!
めいて しゃしん おにがい します。
After that I went to a tea Ceremony. At the Red Bird inn in Mejiro. It was very interesting. Also had luch. Very tasty.I had a good time.
See the Photographs please.

No comments: