Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.05.2008

GOODBYE ANHINGA:Book shop,Flea Market and Coffee shop

今日 私 の 馬 を 売りました。さよなら ANHINGA-SAN !!!ありがとう 
Today I sold my Race Horse. Good bye Anhinga. Thanks.

今朝 私 は EASY KATAKANA といおう 本 を 買いました。本 や の ちかく に FLEA Market がありました。きんで いました。
ちっさい かわいい 器 (器)を かいました。800 円。 Bargin .

そして こひい を 飲みました。おいしかった です。

明日 わたしは INAGI  に 行きます。えきでん です。

This morning I purchased a book called "Easy Katakana". Close to the book shop there was a flea Market.I purchased a small cute bowl. Only cost me 800 yen!
Then I went and drank some coffee. Tasted good.

Tomorrow I am going to Inagi and will race in an Ekiden race.

No comments: