Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

5.16.2008

Meeting an Old Friend at Nikko & then eating lots of sushi with Izumi-san and Nori-san!

昨日 私 は にっこ に 行きました 。ちょっと 遠い  です。に時かん。でも 電車 とても よかった です。
私 の ともだち に あいました。JUNKOー さん です。とても  いい 人 です。
私 たち ゆうめいな はし を 見ました。とても おもしろいかった です。とても ふるい です。
そして ひる ごはん を 食べました。おいしかった です。
とても たのしみい です!にっこ は すき です。
Yesterday I went to Nikko.Even though it is far away I had a good trip in the train.
I met my friend Junko-san. She is a very nice person. We saw a very famous bridge which was interesting. Then we had a very nice lunch. I had a great time.I like Nikko.

それ から 私 は IZUMI さん と NORI-さん に あいました。私 たち は たくさん すし を た見ました。 すし だい すき です。たのしかった です。
After that I met Izumi and Nori. Together we ate lots of sushi. I love sushi.I had a great time with them.

No comments: