Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.18.2008

Rain/Museum Pass/short run

今朝 ちょっと 雨 が いました。でも まだ あつい です。This morning a little rain. But it is still quite hot.

今日 私 は YURACUKO  に 行きました。特別 な MUSUEM の きっぷ を かいました。
Today I went to Yurachu and purchased a special museum pass.

きょう 五 きろ を はしりました。まあまあ です。ちょっとゆくっり です。I ran 5Km today. So-so. A little slow.

No comments: