Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.19.2008

Flower Market/Egypt exhibition/Race cancelled

今朝 私 は 花 の いちば。阪奈 の きょおばい を 見ました。良かった。this morning I went to the flower market. I saw a Flower Auction. Very good.

そして 私 は SUN CITY に 行きました。Ancient Orient Museum に いきました。Egypt の 博覧会。とても おもしろい です。
それ から けき と コーヒ を 飲みました。

ちょっと 雨 が ふって います。五 きろ を しました。たいへん!おそい です。

明日 の レース が とりけした。ばか です!!!!!!!
After that I went to Sun City. I went to the Ancient Orient Museum and saw an Egyptian exhibition. After that cake and coffee.
A little rain today.
I ran 5 Km. Very bad. Very slow!
The race tomorrow has been cancelled!! Stupid!!

No comments: