Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.04.2008

Lunch with Merriwyn/5Km fast

今日 私 の いとこ に 会いました。MERRIWYN-さん です。私 たち Buddha's Belly に 行きました。私 の とりにく は とても おいしかった。
かのじょ は 日本 に いきます。たのしみい。
Today I met my cousin Merriwyn. We went to Buddha's Belly. My chicken was very tasty. Merriwyn will come to Japan. I am looking forward to that.
それから 私 は GLENHUNTLY TRACK に 行きました。五 きろ です。はやい です。After that I went to the Glenhuntly track and ran 5km fast.

No comments: