Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.21.2008

Long Run and Nice Lunch

今朝 私 は PALACE こえん に いった で20 きろ を はしちました。まず とても むし あつい です。そして 雨 が ふって いました。私 は ちょっと 遅い でも 良かった。
This morning I went to the Palace gardens and ran 20Km. At first it was humid but then it rained. I was quite slow but I was happy.

私 は NAMBANERS に あって で   いいRestaurant  に 行きました。たのしかった です.
ゆか -さん、さとひーさん、ちか ーさん、タマミ さん、JAY と Joachim。
I met the Nambaners and we went to a nice restaurant. I had a good time.
Yuka-san,Satohi-san,Chika-san,Tamami-san, Jay and Joachim.

No comments: