Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.06.2008

Buying Alcohol supplies for Buddha's/Ikebana/10Km

今日 わ いい てんき です。春 です よ。
今朝 BUDDHA'sBELLY に 行きました。たくさん アルコール を 買いました。Beautiful weather today. Its spring of course. I went to Buddh's Belly and purchased alcohol for the restuarant.

そあして 私 は かど (生け花)に 行きました。私 は Master  ほき はら に 会いました。とても おもしろいかった です。After that I went to Ka Do (ikebana). I met the Master Hoki Hara. It was very interesting.

今日 十 きろ を はりました。よかった。I ran 10 Km today. I ran well.

No comments: