Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.11.2008

theatre/Coffee/Easy Jog

昨日 私 は BB に 行きました そして げきじょお に 行きました。私 は TELL ME ON A SUNDAY を 見ました。良かった。Yesterday I went to Buddha's Belly and then to the Theatre. I saw Tell me on a Sunday. It was very good.
きょう BB に いって コーヒー を 飲みました。それ から かんたん じょぎんぐ を しました。Today I went to BB for coffee and then had an easy run.
今夜 は 私 は FOOTY SHOW を見ます。たのしみ!I am looking forward to watching the Footy Show tonight.
すぐ 私 わ 日本 に 生きます。Soon I will be going to Japan

No comments: