Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.24.2008

Couple of Cool Museums

今朝 私 は ことーく に いって えど じだい の 家 を 見ました。とても おもしろいかった。
This morning I went to Koto-ku and saw an exhibition of Edo era houses. Very interesting.

そして COMUNITY の きっさてん に いって コーヒ を 飲みました。
I then went to a comunity cafe and drank coffee.

そして 私 は Museum of Contempory Art に いって GHEBLI EXHIBITION を 見ました。
良かった。Then I went to the Museum of Contempory Art and saw an exhibition of Ghebli. It was very good.

いま 私 は ちょっと げんき です。今日 60 分 かん を はしりました。
I am feeling a little better. Ran for 60 minutes today.

No comments: