Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.26.2008

Sushi and Museums

昨日 のぶお -さん と 私 は すし SHOP に 行きました。たくさんすし を 食べました。とても おいしかった です。
今朝 のぶおーさん は 北海道 に 帰りました。私 は たのしかった です。

そして 私 は 上野 に いきました。
Yesterday Nobu0-san and I went to the Sushi shop. We ate lots of Sushi. Very tasty.
This morning Nobo-san went home to Hokkaido. I had an enjoyable time.

After that I went to Ueno.
私 は HARD  ROCK CAFE に いって T-SHIRT を 買いました。よかった。I went to the Hard Rock cafe and purchased a T shirt.
そして SHITAMACHI MUSEUM に 行きました。とても おもしろいかった です。
それ から NATURE & SCIENCE MUSEUM に 行きました。すばらしかった です。
Then I went to the Shiamachi Museum. It was very interesting. Then I went to the Nature and Science Museum. Very enjoyable.

明日 私の ともだち は RIE-さん に あって で ICHINOSEKI に 行きます。HALF MARATHON をします。たのしみ。Tomorrow I meet my friend Rie-san and go to Ichinoseki. I will run a Half Marathon Race. I am looking forward to this.

1 comment:

Basil said...

Hi Jon san, it was nice to see you again. The sushi bar was amazing, wasn't it?

こんど は ほっかいどう の すし を

たべに きて ください。