Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.23.2008

Dow/ill/Museum/lunch/New Shirt/running

昨日 DOW は とても まるい です。でも 私 の SHARES まま です。Yeterday the Dow was very bad. But my shares as so so.
昨日 私 は ちょっと いたい です。yesterday I felt a little ill. かぜ です か。Maybe a cold?

今朝 私 は Tokyo Metropolitan Museum of Photography に 行きました。Visions of America を 見ました。よかった です。そして Olive Bar レストラン に 行きました。
それ から Mitsokoshi  デパト に 行きました。あたらし シャツ を 買いました。ちょっと たかい です。なまえ は Saville Row です。

きょう 六 きろ を はしりました。ま ま です。いま こっと いたい です。

No comments: