Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.08.2008

Buddhas/Going to Japan/long run

今朝 私 は BB に 行きました。BRUNCH を 食べました。よかった。
This morning I went to BB for Brunch.

来週 私 は 日本 に 行きます。たのしみ。I am looking forward to going to Japan next week.

私 の あたらsぎ GPS とけい が あります。20きろ を はしちました。よかったです。I have a new GPS watch. I ran 20 Km. It went well. 

No comments: