Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.02.2008

Japanese Food shop/Buddhas/Racing

今朝 私 は 日本 の たびもの や に 行きました。とても おもしろいかった です。This morning I went to a Japanese Food shop. Very Interesting.
そあひて BUDDHA's に 行きました。むっふぃん を たびました。とても おいしかった です。After that I went to Buddh's Belly and ate a muffin. Very tasty.
それ から 私 は TRACK に いきました。たいへん さむい です。レース は 六 きろ です。私 は 四 th。ぢじょぶ。After that I went to the running track and raced 6 Km. I came 4th. That was OK. It was very cold.

No comments: