Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.16.2008

Arrived and purchased new shoes.

いま 日本 です。I am now in Japan. ちょっと 雨 が ふって います でも ちょっと あつい です。A little rain but also a little hot.

私 の 気に入り の Sports Store に 行きました。あたらし 靴 を かいました。良かった。 すごい!I went to my favourite sports store. I purchased new shoes. Very good. Great.
56 分 かん。I ran for 56 minutes.

今日 CREPE を 食べました。とても おいしかった です。でも いま 70.0 きろ です。太った。
Today I ate a crepe. it was delious. But now I weigh 70 kilos. I am fat.

今朝 私 は IZUMI-さん に あいました。彼女 は YOGURT を くれました 
。ありがとう。
This morning I met Izumi-san. She gave me some yogurt. Thankyou.

No comments: