Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.29.2008

ICHINOSKI WEEK END HALF MARATHON

どうよび に ICHINOSEKI で GERARD-さんとRie-さん と ちかさん とひろーさん に 会いました。
私 たち Chuson-ji Temple に 行きました。とても おもしろいかった です。
そして ひろーさん の かぞく の うち に 行きました。ども ありがとう ございます。
On Saturday I went to Ichinosenki and met Gerard,Rie and Chika. First we went to the Chuso-ji Temple and then to Hiro-san`s family home. Thank you very much.

日曜日 ハフ Marathon を しました。よかった でも 私 は ちょっと いたい です。
On Sunday we ran the Half Marathon. It went well but I felt a little ill.

それ から BEER Museum に いきました。でも 私 は さけ を 買いました Then we went to a Beer Museum. But I purchased a bottle of Sake.

それから おんせん に 行きました。そして とてもお紀伊ヒルごがん を 食べました。ありがとう ひろーさん。とても おいしかったです。After that we went to the Onsen and then we had a very big lunch. Very tasty. Thankyou Hiro-san.

それから Cafe で コーヒ を 飲ました。Then to a cafe to drink coffee.

とても たのしかった です。I had a great time. ども Thanks.

No comments: