Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

9.03.2008

Buddhas Lunch with Con/running

今日 私 は CON さん に 会いました。私 たち Buddhas Belly に 行きました。ひる ごはん を 食べました。とても おいしかった です。
Today I met Con and we went to Buddhas Belly for lunch. Very tasty.

今日 私 は 51 分 かん を はしとました。ま ま です。いま 私 は ゆくり です!
Today I ran for 51 minutes. So so. At the moment I am very slow!

No comments: