Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.10.2009

Strange but interesting exhibition/Dinner tonight

今日 は いい てんき です。
まだ 私 の あたま が いたい です。おそ く おきました。まだ 私 の 足 が いたい です。

昨日 私 は へん EXHIBITION を 観ました。THEO JANSEN.ちょっと たかい けれど ユニク で おもしろかった です。たくさん しゃしん です。そして コ_ヒ を 飲みました。EXHIBITION より コ_ヒ が すき です。

今日 私 の ともだち さとひ さん に 会います。私 たち BEWERY に 行きます。品川 で

す。たのしみ。

昨日 私 は 9 きろ を はしりました。ま ま です。遅い です。いま 私 は 67.7 きぉ です。重くない です よ。

Lovely weather today.
My head still hurts.I got up late this morning. My leg still hurts.

Yesterday I went to a strange exhibition. By a man called Theo Jansen.A little expensive but it was unique and interesting. I took many photographs.Then I went and had some coffee. I liked the coffee more than the exhibition.

Today I am going to meet my friend Satohi san. We are going to the Bewery in Shinagawa.I am looking forward to that.

Yesterday I ran 9 Km. It went OK but I am slow. I now weigh 67.7 Kgm. Thats not heavy is it!

No comments: