Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.11.2009

Nice dinner

昨晩 私 は TY BEWERY に いって 私 の ともだち さとひ さん (里日) に 会いました。かのじょ は いい ひと です。私 たち は おいし ばん ごはん を 手べました。たのしくて おもしろいかった です。
Last Night I went to the TY Bewery and met my friend Satohi san. We ate a delicious dinner. I had an enjoyable and interesting time.

いま 私 の あたま ちょっと いたい です。まだ 私 の 足 いたい です。
At the moment my head is still a little sore. My leg is still painful.

No comments: