Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.23.2009

Running/Feeling better

今日 は いい てんき です。
明日 私 は 医者 に 行きました。たのしみ。
今日 私 の ともだち STUART さん あって はしります を します。すごい。
まだ 私 の 足 と むね が いたい です。わるい です。
私 の 歯 が げんき です。いいです。
Nice weather today.
Tomorrow I will see the Doctor. Looking forward to that.
Today I will meet my friend Stuart and we will go running. Great.
My chest and leg are still sore.Thats bad.
My tooth is feeling better. Thats good.

私 は あたらし cd が あります。いま 私 は ”RAPID JAPANESE”を きくます。これ は いい です でも まだ 私 の 日本語 へた です。
I have a new CD. I am at this moment listening to 'Rapid Japanese'. It is good but still my Japanese is very bad.

15 きろ を はしりました。よかったです。Ran 15 Km today. It went well.

No comments: