Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.07.2009

Saw `watchmen`/sakura viewing/Ran OK/Legs sore/Still have head ache.

昨日 ‘Watchmen‘ を 観ました。とても よかった です。楽しかったです。
Yesterday I say `Watchmen`. It was very good. I enjoyed it.
今日 私 は さくら を 観ました。たくさん さしん。
そして コ_ヒ を 飲みました。Today I went and looked at the Cherry Blossom trees. I took many photographs. After that I had coffee.
それから 9 きろ を はしりました。よかった です でも まだ 私 の あし とても いたい です。
After that I then ran 9Km. It went well but my legs are still very sore.
まだ 私 の あたま とても いたい です。I still have a bad head ache.

No comments: