Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.15.2009

Bit better/track training tonight

今朝 私 は ちょっと げんき です。私 の むね ちょっと いたい。いいです。いま 67.3 きぉ。すごい. 今日 私 は ODA  FIELD に 行きます。たのしみ。でも 私 の 足 ちょっと いたい です。
This morning I feel a little better. My chest hurts only a little.Thats good.Now I weigh 67.3 Kgm.Thats great.Today I will go to Oda Field.I am looking forward to that. But my leg is still a little sore.

げつ よび 私 は AOYAMA の OAKWOOD Hotel に とまりました。たのしかった です。
ばん ごはん は R246 の YAKITORIYA の 食べました。おいしくて やすかった です。
On Monday I stayed at the Oakwood Hotel in Aoyama. I had an enjoyable time. I had a dinner of Yakitori on R246 Street. It was both delicious and cheap.

昨日 CAFE に いって あさ ごはん を たべました。コ_ヒ_ と DANISH !
そして MID TOWN に いって さくら の さる 四 まい を かいました。かわいくて やすかった。ちょっと ませらtかった。とても うつくし です。
Yesterday I had breakfast at a cafe. Coffee and Danish (Bun).
After that I went to Tokyo Mid Town and purchased 4 sakura patterned plates. Cute and cheap.
A little unusual. Very beautiful.

No comments: