Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.02.2009

Finished Watchmen book/Wet training yesterday/Hanami Party tomorrow.

‘Watchmen‘ を ぜんぶ よんで しまいました。おもしろいくて たのしかった です。
I finished reading `Watchmen`. It was an interesting and enjoyable book.

昨日 私 は Oda Field に いって NAMBANNERS に あいました。わたし たち Track Training を しました。とても たくさn 雨 が ふって いました。でも だい すき です。
Yesterday I went to Oda field and met the Namban Running club. We did track training. It was very wet. A lot of rain. But I liked it very much.

明日 私 は いずみ さん に あって はなみ Party に 行きます。たのしみ!
Tomorrow I am meeting Izumi san and we are going to a Flower viewing Party. I am looking forward to this!

今日 私 は 6きろ を はしりました。あし は ちょっと いたい です。
Today I ran 6 Km. My leg is a little sore.

No comments: