Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.17.2009

Lots of sushi with old friends

今朝 こっと 雨 が ふって います。
いま 私 は 67.2 きろ です。ま ま。だけ 私 の むね とても いたい です。
昨日 わたし は 30 っぷん か。まま。
This morning there is a little rain.
Now I weigh 67.2 Kgm.Thats so so.
My chest is still very sore.
Yesterday I ran for 30 minutes. Thats so so.

昨日 私 は TGI Friday に 行きました。おもしろいくて おいしかった です。ちょっと たかい です。でも STOCK MARKET は いい です。しあわせ です よ。
Yesterday I went to TGI FRIDAY Restaurant. Interesting and delicious. A little expensive. But the Stock market was good. So I am of course happy.

昨日 私 は すし TRAIN に いって 私 の ともだち RIE さん と HIRO さん に 会いました。私 たち たくさん すし を 食べました。おいしくて やすかった。とても たのしかった です。
Yesterday I went to the Sushi Train Restaurant and met my friends Rie san and Hiro san. We ate lots of sushi. Tasty and cheap. I had a great time.

私 は すし KING です よ

No comments: