Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.18.2009

Busy yesterday

昨日 ちょっと さむい でも きょう は いい です。Yesterday was a little cold but today the weather is fine.

いま 私 は 67.4 きろ。まだ 私 の むね ちょっと いたい です。Now I am 67.4 Kgm. My chest is still a little sore.

昨日 私 は とても いそがしかった です。Yesterday I was very busy.

まず 私 は 横浜 に いって たくさん かわいい 女性 に あいました。私 たちね CHINESE RESTAURANT に 行きました。おいしくて おもしろいかった です。たのしかった。First I went to Yokohama and met many cute girls. We went to a Chinese Restaurant. Both delicious and interesting. I had a good time.

そして 私 は MIRAIKAN に いって TERMINATOR 4 EXHIBITION を 観ました。すばらしかった。私 は ARNIE が だい すき です。
それ から SCIENCE MUSEUM に 行きました。とても おもしろいかった です。
そして コ_ヒ_ を 飲みました。ちょっと たきあい です。でも おいしいかった です。
Then I went to the Miraikan centre and saw the Terminator 4 Exhibition.This was great. I really like Arnie.
After that I went to the science Museum. This was interesting. Then a cup of coffee. A little expensive but tasty.

 だけ 昨日 私 は 1.5きろ を はしりました。私 の 足 ちょっと いたい。Yesterday I only ran 1.5 Km. My leg is a little sore.

今日 私 は 十 きろ を はしりました。ちょっと やっくり でも たのしかった です。いま 66.7 きろ です。まだ 私 の あし ちょっと いたい です。
Today I ran 10Km. A little slow but enjoyable.Now I am 66.7 Kgm. My leg is still a little sore

2 comments:

chikak said...

Hi Jon-san,

横浜に来たんですか!
You should have told me, one more nice woman who lives in Yokohama! (uso desu...)
I've never heard the Science Museum. Is it in Yokohama?

By the way, thank you for sending me the photo.

Chika

Jon in Tokyo said...

I sat next to a very nice women on Wednesday night !!!

Museum was in Odiba
www.miraikan.jst.go.jp/
Very modern.

See you in September.

Jon