Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.20.2009

yabusame/Australia today/short run

今日 私 は AUSTRALIA に 行きます。ちょっと かなし です。ちょっと うれし です。
いま 67.6 きろ。私 の むね ちょっと いたい です。
Today I go to Australia.I am a little sad. I am a little happy.
I am now 67.6 Kgm. My chest is a little sore.

昨日 私 は 鎌倉 に いって いずみ さん と のり さん に 会いました。やぶさめ を 観ました。
おみごと。たのしかった です。
そして コ_ヒ_ を にみました。べんと を 食べました。とても おいしいかった です。
Yesterday I went to Kamakura and met Izumi san and Nori san. I saw a YABUSAME (bow and arrow on horse back). It was wonderful.
After that I had a cup of coffee.Boxed lunch. Very tasty.

それから 私 は 二 きろ を はしりました。私 の 足 が いたい。
After that I ran 2 Km. My leg is sore.

今日 私 は 7 きろ を 走りました。まま。私 の せなか ちょっと いたい。
いま 私 は NARITA に 行きます。
Today I ran 7 Km. so so. My back is a little sore.
Now I go to Narita.

No comments: