Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.13.2009

Sore Chest/Average run/Awful curry

私 の むね が とても いたい です。
昨日 私 は 十 きろ を はしりました。とても ま ま です。 そして CURRY RESTAURANT に 行きました。わたし は CURRY が すき じゃ ない。私 は コ_ヒ_ を 飲みました。
My Chest is very sore.
Yesterday I ran 10 Km. Very so so. Then I went to a curry restaurant. I hate curry. I drank coffee.

今日 私 は 7 きろ を はしりました。よかった だけど ちょっと むずかしかった です。まだ 私 の むね とても いたい です。
Today I ran 7 Km. Although it went well it was very hard. My chest is still very sore.

No comments: