Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.16.2009

Hard Training but great meal./Fair training run

今朝 私 は 66.3 きろ です。すばらし!This morning I am 66.3 Kgm. Wonderful!

昨日 私 は ODA  FIELD に いって NAMBANERS に 会いました。私 たち TRACK TRAINING を しました。ちょっと むずかしかった です だか ど たのしかった です。
I went to Oda Field and met the Nambaners. We did track training. Despite being hard it was enjoyable.

そして 私 たち ITALIAN RESTAURANT に 行きました。おいしくて やすかった。とても たのしかった です。After that we went to an Italian Restuarant. The food was great but cheap. I had a great time.

 だけ いま わたし の むね ちょっと いたい です。At the moment my chest is only a little sore.

今日 私 は 十 きろ を はしりました。ちょっと やっくり でも たのしかった です。いま 66.7 きろ です。まだ 私 の あし ちょっと いたい です。
Today I ran 10Km. A little slow but enjoyable.Now I am 66.7 Kgm. My leg is still a little sore.

No comments: