Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

4.19.2009

GOOD and Bad

昨日 私 は ねませんでした。わるい です よ。
いま 私 は 67.1 きろ です。いい です。
いま 私 の むね いたい です。わるい です。
Yesterday I did not sleep.Thats bad.
Now I am 67.1 Kgm. Thats good.
Now my chest hurts. Thats bad.

今日 私 は 鎌倉 に 行きます。今日 は いい てんき です。
Today I am going to Kamakura. Today`s weather is fine.

No comments: