Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.13.2009

Windy day but good weather/Aroma Association and then Lunch.

今朝 ちょっと かぜ。でも てんき は すき です。
まず AROMA ASSOCIATION に 行きました。そして きっさてん に 行きました。SANDWICH と コーヒ  を 食べました。おいしかった です。
それから 私 の APARTO に 帰りました。
きょう 私は 15 きろ を はしりました。よかった です。ちょっと かぜ です でも 私 は しあわせ です。

No comments: