Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.29.2009

Race/running/sumo

今朝 私 は TAMA に 行きました。たいへん さむい です。七ど。たまみ さん とりえ さん と CHAD とわたし は 十 きろ を はしりました。よかった。
そして 私 は 6.5 きろ を はしりました。まだ 私 の 足 ちょっと いたい です。
This morning I went to Tama. It was very cold. 7 degrees.
Tamami-san and Rie san and Chad and I ran 10Km. It went well.
After that I ran 6.5 Km. My leg is still a little sore.
それ から 私 は SUMO  を 観ました。だい すき です。Then I watched Sumo which I really like a lot.

No comments: