Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.31.2009

Watchmen Purchased

今朝 私 は 新宿 に 行きました。おもしろいくた たのし 本 を 買いました。なまえ は WATCHMEN です。
そして 私 は おいしい コ_ヒ を 飲みました。
きょう 十 きろ を はしりました。よかった。
いま 私 の あたま ちょっと いい です。
This morning I went to Shinjuku. I purchased an interesting and enjoyable book. Called "Watchmen".
Then I drank some delicious coffee.
Today I ran ten km. It went well.
Now my head is a little better.

No comments: