Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.12.2009

New Shorts and Japanese book. Meeting Izumi. Lots of Coffee.

今日 あたらし SHORTS を かいました。すごい! でも ちょっと たかい です。それから にほんご の 本 を 買いました。なまえ は ADVERB MAGIC です。とても おもしろい。
そして 私 は IZUMI さん に 会いました。こひ を 飲みました。SANDWICH を たびました。おいしかった です。そして かのじょ の ちち の GRAVE に 行きました。
それ から 私 たち は APARTO に かいました。こひ を 飲みました。私 は TEDDY BEAR BIKKY を 食べました。!!!!

No comments: