Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.27.2009

Maybe a little better.(using some new adjectives today!)

まだ 今朝 私 の あたま ちょっと いたい です。This morning my head is still a little sore.
昨日 私 は 6きろ を はしりました。ちょっと みじかいちょっと むずかしかった です。Yesterday I ran 6 Km.A little short. It was a little hard.にち よび 十 きろ らす。10 Km race on Sunday.いま 私 の あし ま ま です。でも 私 は つよい です。Currently my leg is now so so.But I am strong.
今日九 を はしりました。ま ま です。いま わたし は ちょっと かぜ です。Today I ran 9 Km. It was only so so. I have a little cold.

No comments: