Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.01.2009

Summer has gone/Soon for Japan/New people!/good run

いま ここ 秋 です。なつ さん は じゃ また。
理恵朱 私 は 日本 に 行きます。たのしみ。でも ちょっと さむい です と おもいます。
At the moment here it is Autumn. See you later Summer.
Next week I am going to Japan. I am looking forward to that.But it is a little cold I think.
今日 私 は まゆみ さん と RODGER に 会いました。とても
いい ひと です。たのしかった です。
Today I met Mayumi and Rodger. Very nice people. I had a good time.

そして 私 は JULIA さん に 会いました。私 たち 61分 かん を はしりました。よかった。このじょ は とても つよい です。
After that I met Julia and we ran for 61 minutes. It went well. She is very strong.

No comments: