Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.24.2009

Very Cold Morning/Got my Alien card/Could not open bank account/Japan won the Baseball Final!

今朝 は とても さむい です。すき じゃ ない。
MINATO CITY WARD に 行きました。ALIEN CARD です。やった!
そして コ_ヒ を 飲みました。
それ から 銀行 に 行きました。私 は あたらし A/C が ほし です。だめ。!!!!
そして BASEBALL を 観ました。日本 5-KOREA 3 !! すごい!!
今日 私 は さくら を 観ました。

No comments: