Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

3.28.2009

Head and Leg Hurt/wore new gloves

いま 私 の あたま ちょっと いたい。も また 私 の あし ちょっと いたい。でも私 は 死に ない です。At the moment my head is a little sore. Also my leg is a little sore. But I will not die.

昨日 私 の あたらし 手袋 を 着ました。とても あたたかい です。私 は しあわせ。
Yesterday I wore my new gloves. They were very warm. I am happy.

No comments: