Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.26.2009

Wet day/Winows7 and new Jacket/good run/sore back

たくさん 雨 が ふって いました。
今日 私 は WINDOWS 7 を 買いました。
そして あたらし じゃけっと を かいました。よかった。
11きろ を 走りました。よかった。でも 私 の せなか ちょっと いたい。
いま 65.9 きろ。ま ま。
Lots of rain today.
I purchased Windows 7.
Then I purchased a new jacket. That was good.
I ran 11 Km. It went well. But my back is a little sore.
At the moment I weigh 65.9 Kgm. That so so.

No comments: