Blog

This blog represents my attempt to write in Japanese. This is all my own work and the many mistakes will remain mostly uncorrected unless someone comments on line.

10.22.2009

Trip to China/More clothes purchased/Good run/Fancy restaurant.

すまつ 私 は 北京 に 行きました。とても おもしろいかった です。とても 混んでいました。たのしかった です。
今日 私 は 六本木 に 行きました。たくさん 服 を かいました。
そして 12 きろ を 走りました。
それ から ITALIAN RESTAURANT に 行きました。
Over the week end I went to Beijing. It was very interesting. Very crowded. I had a good time.
Today I went to Roppongi. Purchased many new clothes.
Then I ran 12Km.
After that I had dinner at an Italian Restuarant.

No comments: